Wednesday, June 8, 2011

Õhus on suve...

...ja suve lähenedes toimub ka Marburgis üha rohkem erinevaid üritusi. Näiteks täpselt nädal tagasi toimus iga-aastane Boat Battle, mille raames võtavad mõõtu tudengid konkureerivatest naaberülikoolilinnadest Marburgist ja Giessenist. Natuke meenutab see kõik Tartus tudengipäevade ajal korraldatavat paadirallit, sest ka sellel üritusel on tiimidel kohustuseks end kostümeerida. Võistlus näeb ise välja järgmine: mõlemas paadis on 3 noort, kellest üks seisab paadi tagumises otsas ja üritab vastasvõistlejat oda-nuia ristsugutisega vette lükata. Kogu see aktsioon näeb välja üksjagu koomiline seega pealtvaatajatel nalja nabani.





Sel aastal oli üks tiim oli vägagi julge – nimelt Marburg Homo`s, kellest üks kutt kandis kuulsat Borati trikood (poiss roosa boaga poodiumil) ja välgutas vallatult publikule kanni :D Mõnikord sakslased ikka suudavad mind veel üllatada.



Raadiojaam YouFm oli ürituse peasponsor. Mul ja Saral õnnestus endale armsad maskotid saada.




Ürituse afterparty toimus sportlaste korporatsioonis. See ATV Party on üle linna tuntud ja kuna maja asub minu kodutänavas, siis loomulikult ei saanud ma jätta minemata. Südaöö paiku me sõpradega sinna sisse ei mahtunudki, aga sellest polnud lugu, tegime vahepeal aega minu juures parajaks ning teisel katsel ca kella 2 ajal, kui meil sisse õnnestus pääseda, oli pidu oli veel täies hoos ning seda kuni varajaste-hiliste hommikutundideni. Korbimaja ise oli täitsa võimas, iga päev jalutan sellest hoonest mööda ja nüüd siis lõpuks ometi sai teoks minu soov kord sinna sisse kiigata.



Rääkides veel spordist..eelmisel nädalal otsustasin Annalisaga ka spordisaali koos trenni tegema minna. Tavaliselt teen kaasa vaid rühmatrenne: Pilatest, Balance`t. Eriline aeroobse trenni tegija pole ma kunagi olnud, aga tegelikult on südamele ja kopsudele väga kasulik regulaarselt ka joosta-ratast sõita. Isegi päris mõnus oli jooksulindil joosta ja samal ajal naistejuttu ajada, üks pahur saksa ätt küll tuli õiendama, et tüdrukud võtke vaiksemaks :D Täna käisin ka eratreeneri juures Fitness-testi tegemas. Nimelt spordiklubi liikmena on õigus saada tasuta ülevaadet oma kehalisest vormist. Ca kolmveerand tunni jooksul tehakse läbi erinevaid teste. Suur oli minu rõõm kui selgus, et minu keha vanus on 22 (!) aastat. See oli meeldiv üllatus küll :D

Tean, et Eestissegi on nüüd suur suvekuumus lõpuks kohale jõudnud, seega ilmselt minu teadaanne, et eelmisel laupäeval rannas ja suisa ujumas käisin, kedagi õnneks kadedaks teegi. Käisin Heleniga ujumas natuke Marburgist eemal tehijärves. Esimese ujumise kohta päris tore, kuigi 3€ sissepääs ja pisike rannariba jätavad siiski merega üleskasvanud tüdrukule soovida…mere ja tõelise liivaranna igatsus tuli küll peale. Loodetavasti on jaanipäeva aegu Eestis juba merevesigi ujumiskõlblik!
See-eest grillimine sõpradega kesklinnas Lahni jõe ääres on endiselt üks mu lemmiktegevusi varasuvises Marburgis.



Eile õhtul käisin kohvikus kuulamas Matze teise bändi Claude für die Welt etteastet. Väga lahe oli. Kuigi Jazztrio Trinnitus oli samuti tore, pean tunnistama, et see koosseis meeldis mulle veelgi enam. Poistel peaks järgmiel nädalal plaat ilmuma, selle plaanin kindlalt ka endale sebida.



Lõpuks ometi alustasime esmaspäeval oma keldri koristust. See plaan on olnud juba vähemalt paar kuud õhus….seega igav mul siin Marburgis juba naljalt ei hakka!





Selle foto illustreerimiseks sobib hästi üks nali, mida kohalikust tudengilehest lugesin:
"Ausreden für Uni-Zuspätkommer: in der Stadt war eine Demo (noch besser: die Studenten hatten die Stadtautobahn besetzt)da kam ich nicht durch"

Vabandused hilinejatele: linnas oli meeleavaldus (või veel parem: üliõpilased blokeerisid maantee) ja ma ei pääsenud läbi. Nimelt on tudengid Marburgis vägagi aktiivsed ja avaldavad tihti meelt erinevatel põhjustel...seekord siis aktuaalne tuumenergiaküsimus


Vaade vannitoa aknast. Need esimesed punased kirsid korjasin täna peale pildi tegemist aknalaual ukerdades ja vihmavarju konksuga õngitsetdes ära. Täitsa magusad olid! Ja puu on neid valmivaid marju täis….

No comments:

Post a Comment