Tuesday, August 23, 2011

Elu täis juhuseid

Ca 2,5 nädalat kodumaal möödus nagu niuhti. „Puhkus“ oli küllaltki intensiivne (nagu minu koduskäigud paratamatult kipuvad olema:D): tähistamist tahtsid 2 pulma, 1 tüdrukuteõhtu, 1 juubel, 2 sünnipäeva, 1 lahkumispidu, sinna lisaks veel „kohustuslik“ Tartu ots…ja täna reisisingi juba tagasi Saksamaale. Lendasin ka seekord Bremenisse, algselt küll mõtlesin, et olen nõus veidi rohkem maksma ja sõidan Mitfahrgelegenheitiga tsipa kiiremini. Oligi juba päev varem Rolandiga kõik kokku lepitud, aga täna Bremenis maandudes ootas mind kõneteade, et minu autojuht ei stardigi, kuna auto oli katki läinud. Seega ei jäänudki mul muud üle kui rongijaama sammud seada. Olin parasjagu automaadi juures ning juurdlesin isekeskis, kas osta 21€ eest ühene pilet või riskida ning osta 25€ pilet, millega on õigus mul ka kedagi endaga kaasa võtta. Ja siis äkki tuli minu juurde naisterahvas, kes pakkus mulle oma ühest piletit vaid 10€ eest! Kojusõit kujunes küll ikka üksjagu pikaks (ca 7h), sest kohustulikud ümberistumised Hannoveris, Göttingenis ning Kasselis olid vältimatud, aga vähemalt oli mul piisavalt aega, et viimaste nädalate üritusi mõttes läbi käia ja tulevikuplaane teha, pluss tunniajane paus Hannoveris andis võimaluse astuda läbi Hauptbahnhofi kõrval asuva ostukeskuse H&M´st ning natuke soodsalt šopata (ma tean küll, et ma enam tavaari soetada ei tohi!).




minu elu kõige väikesem ja mugavam pagas: just nii Selveri kotiga ma Marburgi reisisin, sest ega mul kola ei ole mõtet enam kodunt kaasa võtta;)

Kõige rohkem rõõmustas mind Marburgi jõudes suur suvekuumus (õhtulgi veel ca 30 kraadi) –nüüd siis jõudis suvi Saksamaale! & see soe tunne, kui läbi linna koju jalutades vähemalt paari tuttavat näed (:



väike paus ümberistumiste vahel Göttingenis: rongijaama ees asuvad palmid läksid tänase leitsakuga täitsa teemasse

Nüüd aga tagasi magistritöö lainele!

No comments:

Post a Comment