Monday, December 21, 2009

Pühade-eelsed toimetused

Kui oma eelmises sissekandes tundsin muret, kas lumi ka Saksamaa pinnale jõuab, olid mu kõhklused asjatud. Kolmapäeval Frankfurdis jõulusisseoste tehes (veetsin kõigest 6h kaubanduses ;) õnnestus mul esimese selleaastase lumesaju tunnistajaks olla. Reedel saabus talv aga kogu täiega. Väljas oli ca -10 kraadi külma ja kuigi lund veel keskpäevaks palju sadada ei olnud jõudnud, valitses Marburgis siiski liikluskaos, seda eriti busside osas. Tänavatel polnud suurt häda midagi, aga bussijuhid jätsid sellegi poolest bussi pooleks tunniks peatusesse seisma. Rahulolevalt väljas suitsu tegeva juhiga ootasid vaesed reisijad kannatlikult tänavapuhastusautot ja sõit võis jätkuda! Täiesti normaalne oli, et bussid sõitsid oma suva järgi ja tõenäoliselt oli käigus iga 3. buss. Ehee. Aga sellega talveseiklused alles algasid. Laupäeval oli väljas -15 kraadi ja öösel rohkem kui -20, seega isegi tol hetkel krõbedam kui 2000 km kaugusel põhjas, st Eestis :D Sellegi poolest jätkus inimesi jõuluturule. Et Flo oli mulle nädalavahetuseks ekstra külla sõitnud, ei saanud me ju ühiselt Marburgi Weihnachtmarkt`i külastamata jätta. Õnneks olid turukaupmehed aru saanud, et rahvas tahab sooja, seega elektrilised küttekehad töötasid maksimumvõimsusel ja hõõgveini kangema kraamiga (Glühwein mit Schuss) sai sama raha eest, mille eest tavaliselt vaid hõõgveini saaks. Nojah, ja eile, st pühapäeval jõudis kohe päris talv kätte. Külma oli küll vähem, aga see eest sadas lund kohe megalt. Startisime Flo`ga autoga Marburgist kell 5 õhtul ja Wunstorfi jõudsime (õnneks küll ilma suuremate vahejuhtumiteta) kell 10. Niisiis kulus meil tavapärase 2,5h asemel 5h. Kohati olid teeolud ikka väga hullud. Kiirteedel, kus tavaliselt sõidetakse vähemalt 120km/h, oli mõnes kohas võimalik vaid 40km/h sõita! Uudistes kuulsin, et Frankfurdi lennujaamas jäeti ca sadakond lendu ära või lükati edasi ning Düsseldorfi lennujaam oli eile üldse suletud. Loodetavasti neljapäeval on olukord kontrolli all ja et ma jõuluõhtuks siiski ilusti koju jõuan:) Kuigi jõulud lennujaamas on vbl ka omaette elamus, jätaksin hea meelega seekord vahele :D
Täna olid siiski teeolud juba ok. Käisime Flo ema ja õega kuuseistandusest jõulupuud toomas ja seejärel Ikeas sisseoste tegemas.
Homme on plaan Hannoveri sõita. Veel viimased jõulusisseostud ja muidugi Weihnachtsmarkt. See oleks siis mul sellel aastal juba 8. turg Berliini, Darmstadti, Heidelbergi, Marburgi, Frankfurdi, Braunschweigi ja Giesseni kõrval. Ja nii mõndagi neist olen rohkem kui ühe korra külastanud, seega võin päris kindlalt väita, et olen sel aastal rohkem hõõgveini joonud, kui oma varasema elu jooksul kokku. Sama kehtib suure tõenäosusega ka rongisõidu osas.
Viimasel nädalal jõudsin ka 2 korda trenni - bodybalance jee! Jaanuarist luban end kokku võtta ja korraliku treeningrutiini sisse seada! Seniks aga veel viimased päevad Saksamaa pinnal siinseid jõulukombeid tundma õppides ja siis KOJU! Kõigi eelduste kohaselt viibin Eestis alates poole neljast jõululaupäeval ja seda kuni reede, 8. jaanuari hommikuni.