Thursday, July 29, 2010

Hullumaja puhvet

Kui ma varem olen kurtnud, et mul kogu aeg kiire on, siis see nädal on olnud tormamise tipp. Alates eelmisest neljapäevast olen igal õhtul hilisööni ula peal viibinud, sest iga õhtu on meie "peres" kellegi jaoks olnud viimane õhtu. Kui pühapäeval ja esmaspäeval oli meeleolu väga kurb, siis nüüd mulle tundub, et rahvas on end tühjaks nutnud ja paratamatusega leppinud ning taas energiat leidnud, et viimaseid päevi-öid ühiselt veeta.
Väga kihvt ettevõtmine oli meil eelmisel neljapäeval. Nimelt otsustas Balasz, ungari kutt, kes ka varem Wehrdas elas, matka korraldada - rännaku Wehrdast Marburgi kesklinna. Täpsemalt kujutas see endast 3tunnist jalutuskäiku, mille jooksul me iga bussipeatuse juures pausi ja grupipildi tegime ning Balasz jutustas iga peatusega assotseeruvaid asjalikke & ajuvabu lugusid. See oli omamoodi palverännak. Viimast korda veel nii suure seltskonnaga ja nii nagu mina, kolivad ka kõik mu sõbrad nüüd Wehrdast ära. Seega see oli omamoodi hüvastijätt Wehrdaga.
Rääkides kolimisest, siis täna viisin esimese laadungi asju oma uude kodu. Magda isa sõitis täna Tšehhist Marburgi oma suure mikrobussiga. Tänu temale saigi võimalikuks mu madratsi ja muu suurema kola transportimine. Lisaks sellele leidsin 2 päeva tagasi Marbug Expressi kodulehelt kuulutuse, et üks pere annab tasuta ära oma magamistoa mööbli. Täna käisingi buduaarilaual, laualambil ja kahel öökapil järel. Ka uue kodu võtmed sain kätte :) Lõplikult kolin ilmselt 15. august oma Villa Kunterbunti. See on väike maja, kus peale minu elavad veel 3 inimest. Ümberringi on hästi palju rohelust ja meil on suur aed, eks ilmselt sellise metsiku ilme pärast kannabki Kaffweg 32 nime Villa Kunterbunt, mis tõlkes tähendab Segasuma Suvilat ;)
Teisipäeval tulid oma roadtripi käigus väisama Maris, Liisi ja veel nende 2 sõbrantsi. Nad veetsid Marburgis täpselt 24h, aga ma usun, et jõudsin neile siiski selle lühikese aja jooksul põhilisema ära näidata. Teisipäeva õhtul läksime ka koos Schwarz Weissi ja mul on väga hea meel, et ma oma sõpru tutvustada sain ja neile eesti õlut ja siidrit proovida anda :)
Homme põrutan Riinuga nädalaks Horvaatiasse, seega enne järgmist pühapäeva mind arvuti taga ei leia.

Olge muhedad!

No comments:

Post a Comment