Monday, May 24, 2010

Kiire-kiire-kiire-tempo-tempo-tempo…………..time out


No kurjam küll, mina ei saa lihtsalt aru, kuhu see aeg kaob. Eestis Annet&Stiili lugedes jäi silma nõuanded blogikirjutajatele, kus soovitati kirjutada tihti ja vähe korraga. Ma muidugi siis arvasin, et ja-jah, väga hea mõte, aga sellegipoolest on mu viimasest sissekandest juba 3 nädalat (!) möödas. Nojah, ma üritan seekord vähe lühemalt kirjutada ning edaspidi oma tegemistest sagedamini märku anda :)

Nädalad kodus möödusid meeletus tempos. 2 nädalat oli ilmselget liiga vähe, kui tahta veeta aega perega, saada kokku sõpradega, käia juuksuris, hamba-, naha- ja muude doktorite juures, viia parandusse kaelakett ja kingad, pidada maha 4 sünnipäeva, tähistada emadepäeva, sõita Viljandisse vanaemale külla, teha lüke Tartusse, õppida eksamiteks ning kõige selle juures mitte stressata. Oma suureks rõõmuks, õnnestus mul siiski kõik olulised asjatoimetused ja kohtumised ellu viia ja seega vahepeatusega Riias (käisin Läti sõbrantsil Gundegal külas) väsinud, kuid õnnelikuna tagasi Marburgi naasta.
Kusjuures samal päeval, kui mina Saksamaale jõudsin, tulid mulle kõigest 5h hiljem külla Piret ja Hardo. Seega pidin leidma viisi, kuidas jagada aega õppimise ja linna näitamise vahel. Teatavate mööndustega, peamiselt õppimise arvelt, jõudsin neile oma siinset elu siiski tutvustada. Ilmaga mu kaugetel külalistel paraku kuidagi ei vedanud. Just siis, kui Eestisse oli jõudnud suur suvi, oli Marburgis ja Frankfurdis ilm vägagi jahe.

Seevastu sellel laupäeval käisin pisikese seltskonnaga jälle Frankfurdis ja ilm oli jumalik. Mina ja Magda otsustasime minna Frankfurdi loomaaeda. Zoo oli Tallinna omast väiksem, aga just parajalt nii suur, et mõned tunnid mõnusalt aega veeta.
Marburgis toimus sellel nädalavahetusel Hafenfest (Sadamafestival), mis kujutas endast tasuta kontserte erinvatel lavadel, väikest vabaõhuturgu, lugematuid söögimajakesi. Nii mööduski suurem osa pikast nädalavahetusest Lahni jõe ääres peesitades, sõpradega grillides ja õhtul kontserditel rokkides. Nii palju tantsu ja tralli pole ammu teinud. Kuigi ma oma 2. eksami tulemust veel ei tea ja seega kergendatult hingata ei julge (ühe eksami sain edukalt sooritatud, hindeks 2,7 – Saksas on hinded tagurpidi, st 5 – läbi kukkunud ja 1- suurepärane) ning kool on hetkel täie hooga käimas, oli üle pika aja tõsiselt hea aeg hetkeks maha võtta ja kevadet nautida. Homme läheb taas õppetöö hooga lahti, aga vähemalt andis pikem nädalavahetus üle pika aja võimaluse end välja puhata.

PS! Sakslased on kevadel väga usinad kirikupühade tähistajad. Peale Pfingsten`I (Nelipühad, 24.05) on punased päevad ka 13.05 – Christi Himmelfahrt (Ülestõusmispüha) ja 3. Juuni Fronleichnam (seda ma ei oska tõlkida). Minule kui paganale jääb nende pühade tõeline tähendus ilmselt mõistmata, kuid ekstra vaba päeva vastu ei ole mul küll midagi :O

Päikesest palavad tervitused!

No comments:

Post a Comment