Sunday, October 10, 2010

Kiirelt ja lühidalt eelmistest nädalatest

Olen hetkel Prahas s6brannadel kylas, aga selle vaikese kirjutise panin paberile tegelikult juba reedel, rongis olles, teel Marburgist Frankfurti, et sealt edasi startida Mitfahrgelegenheitiga Prahasse. Plaanis on 12paevane reis labi Tsehhi, Slovakkia, Austria, Ungari ja Horvaatia. Tagasi Saksamaale peaksin k6igi eelduste kohaselt j6udma 20.10 rongiga Zagrebist Frankfurti. Sellest k6igest kirjutan aga oma jargmises sissekandes, enne seda pyyan kiirelt vaikese ylevaate moodunud nadalatest teha.
Tyypiliselt minule jai asjade pakkimine ja reisi ettevalmistamine viimasele hetkele. No ja siis vahetult enne Marburgist lahkumist avastasin, et jalle on juba nii hulk aega mooda lainud minu viimasest sissekandest. Et siis sydamerahuga reisile minna, otsustasin natuke juttu yles taheldada. (nii tyyty, et Renata klaviatuurist ei oska ma tapitahti valja v6luda :D )
Aga nyyd siis asjast...Blokk Fuldas loppes nadal tagasi neljapaeval. Sellest ajast alates olin tagasi Marburgis. Nadalake uues kodus moodus ysnagi tegevusterohkelt. Mul oli kylas prantsuse plika AnneLaure, kes eelmised 2 semestrit oli Erasmuslane Marburgis. Sygisest asub ta oppima magistratuuri Berliinis(!)Nii age! Nyyd on jallegi pohjust minu lemmiklinna Saksamaal s6ita :) Eks me siis AnneLaurega tuletasime vanu haid aegu meelde, kaisime sopradel kylas ja Mensas soomas etc.
Oktoobri alguseks on tagasi Marburgi joudnud koik minu vanad s6brad. Nende hulgas ka Belgia tydruk Veerle, kes otsustas peale semestrit Marburgis erasmuslasena astuda siin magistratuuri. Veerle on yhtlasi ka minu uus majanaaber!
Nende kahe toreda syndmuse (AnneLaure kolimine Berliini & Veerle naasmine Marburgi) tahistamiseks ja loomulikult soolaleiva puhul otsustasin korraldada vaikese peo enda juures. Kutsusin k6ik paremad s6brad kylla, kypsetasin lehttaignapirukaid ja chill kestis hiliste ootundideni. Ikka nii hea on erakas elada! Oma kaaselanikega olen ka endiselt vaga rahul:)
Uute valistudengitega vaga palju kontaktis ei ole olnudki. Eelmisel nadalal oli welcome week, aga kaisin ainult yhel yritusel. Uued tunduvad toredad, aga hetkel ei ole mul kuidagi aega ja tahtmist neid lahemalt tundma oppida. Minu vaike grupp vanadest olijatest tundub hetkel tapselt paras. Ah ja, yks kutt on sel aastal Eestist ka : Maardu poiss Jevgeni. Minu esimene reaktsioon oli, pean habiga tunnistama, veidi negatiivne, aga kui ma temaga veidi juttu raakisin, muutus minu arvamus hoopis paremaks. Ta eesti keel on veidi rooste lainud, sest kodukeskkonnas ta ilmselt eesti keelt yldse ei kasuta ning peale selle on ta ca 1 aasta Saksamaal, Heidelbergis elanud, aga tahtmine keelt 6ppida on tal olemas. Seega pole v6imatu, et teeme Tandemi (st tema 6petab mulle vene keelt ja mina talle eesti keelt). Kes oleks seda arvanud?! Elu on ikka tais ootamatusi!

No comments:

Post a Comment