Sunday, October 10, 2010

uuele katsele

Kuna ma ikka pidevalt olen ajahadas ning samuti unustan romaane moodunud aegadest kirja panna, yritan asjale nyyd uue meetodiga laheneda. Nimelt yritan endast netivahendusel tihedamalt marku anda...

Nagu ma eelmises kirjutises mainisin, olen hetkel Prahas. Joudsin siia reede hilis6htul ja homme jatkan reisi Brnosse. Minu muljed Prahast on igati positiivsed: vaga ilus arhitektuur, maaliline loodus, mugav & puhas yhistransport ning suureparased kohalikud. Magda, tema 6de Renata ning nende s6branna Marie on nii kylalislahked. Marie oli n6us esimeseks ooks mind enda juurde majutama, hoolimata sellest, et me polnud kunagi kohtunud ning et tema korter on nii pisike, et elu/soogi ja magamistuba on koik yhes toas, pluss sinna juurde veel tema elukaaslane. Praegu oobin Renata pisikeses yhikatoas ja kasutan tema lapakat:)

Magdaga tegime kaks paeva linna tuuri, kondasime mooda vaatamisvaarsuseid, ronisime vaatetornidesse, shoppasime veidi. Nii m6nus! Seega igati suureparane algus minu reisile.

No comments:

Post a Comment