Thursday, June 23, 2011

Parimad asjad elus on tasuta

Imepärane loodus meie ümber
Näiteks eelmise kolmapäeva õhtune kuuvarjutus. Mul vedas sest grillisime-chillisime mu ühe sõbra juures, kes elab Oberstadt`s lossi lähedal ja tema ühika aiast oli väga ilus vaade tuledes linnale ning kuule. Kas Eestis ka seda loodusnähtust võimalik näha oli?

Hesseni päevad – 10päevane festival Oberurselis, Frankfurdi külje all
Üritus jättis väga positiivse mulje, veidi Õllesummeri sarnane: erinevad atraktsioonid, kõikvõimalikud söögikohad, lavad & kontserdid. Ja sissepääs kõigile tasuta! Üks asi, mida ma kindlasti Saksamaa tolmu jalge alt pühkides igatsema hakkan, on puhtus ja rahulikud inimesed. Kuigi territooriumil oli tuhandeid inimesi, ei olnud ürituse õppedes trügimist ja ka kogu Hessentage`territoorium, sealhulgas ka tualetid olid väga puhtad.
Ürituse üks peaesinejaks oli Bryan Adams, kelle kontsert küll paraku tasuta ei olnud, vaid maksis 57€. Et meil soovi nii suurt rahasummat üritusse investeerida ei olnud, otsustasime muusikat nautida Aga nõbu aiast, mis asus festivaliala vahetus läheduses.Festivali platsi uudistama minnes selgus aga, et kontserti on aia taga täiesti vabalt võimalik jälgida. Niisiis seadsimegi end sisspääsu lähedal laagrisse: Aga prügikasti peal ja mina metallist konstruktsiooni otsas ning saime suurepärase kontsertelamuse (:






Teatris käimine Giessenis ei ole just päris ilma rahata ettevõtmine, kuid mõnikord siiski väga-väga soodne. Näiteks käisin tüdrukutega reedel operetti “Lõbus lesk “ ehk “Lustige Witwe“ vaatamas. Giesseni Landestheatril on süsteem, et pool tundi enne etenduse algust tulevad soodushinnaga müüki need piletid, mille eest on tegelikult juba tasutud, kuid omanikud pole järgi tulnud. Niisiis õnnestuski saada 7,5€ eest kohad parketi teise ritta, piletite originaalhind oleks olnud 27€. Etendus oli väga lahe.

Couchsurfing



Lukas – poiss Bremenist, keda tunnen eelmise aasta augustist, kui Riinuga enne ja pärast Horvaatia reisi tema sohval majutusime – on lihtsalt imeline. Nimelt avastasin oma suureks üllatuseks suhtkoht viimasel hetkel, et minu plaan öötunnid Bremeni lennujaamas veeta, ei olegi teostatav, sest lennujaam on ajavahemikul 23.00-3.00 suletud. Niisiis kirjutasingi viimases hädas Lukasele ja ta vastas mulle juba samal õhtul “kein Stress, sa võid meeleldi minu juures ööbida”. Nii nagu eelmiselgi korral sai mulle osaks “full service”: Lukas tuli rongijaama vastu, õhtu veetsime jutustades ja veini nautides ning järgmisel hommikul sõidutas ta mu ka veel lennujaama. Superluks! Nüüdseks olen ilusti kodumaale jõudnud. Jään Eestisse kuni 30.06. Kes mind oma silmaga näha ja oma näpuga katsuda tahab tõmmaku traati ;)

No comments:

Post a Comment