Tuesday, August 2, 2011

Avastamas Hessenit

Kuna peatselt on minu tudengielu Marburgis ühel pool, täpsemalt siis septembri lõpuni kehtib minu üliõpilaspilet = Semesterticket, siis üritan ka Hesseni liidumaa vaatamisväärsustest viimast võtta. Eelmisel kolmapäeval sõitsin sõpradega Kassel-Wilhelmshöhes (ca tunnike rongiga Marburgis) asuvasse parki veeshow´d vaatama. Nimelt korraldatakse suvekuudel kaks korda nädalas “Wasserspiele”, mis tähendab seda, et suure pargi kõige kõrgemas osas keeratakse veekraanid lahti ning vesi hakkab allapoole voolama läbi kaskaadide, jugade ning kõige lõpus purskab maa peale “geisrina”. Mida kõike inimesed juba ca 200 aastat tagasi ehitada ei osanud! Ilmaga vedas meil ka (see on suht ime sellel suvel) ning saime väikesel Roosisaarel luigetiigi ääres isegi päikeselaigus piknikku pidada.

pilt poistega (vasakult): Jeff, Ryan & Rudi

Annalisaga

Samal õhtul käisin ka Itaalia sõbrantsi Nada lahkumispeol - “hull” Nada oli nii palju küpsetanud – lasanjet ja muud maitsvat – temast tuleb kindlasti suurepärane Itaalia mamma :D ma juba nii ootan oma väikest Itaalia reisi septembri keskel. Äkki on lootust isegi suve lõpuks pruuniks saada ja rannas vedeleda?!

Laupäeval sõitsime Annalisaga Limburgi. Enne seda tegime aga lükke Frankfurti, kus toimus Geiparaad. Et natuke eelnevalt meeleolu tekitada avasime pudeli šampust peenes IC-rongis (!). Kontrolör kontrollis rõõmsalt pileteid ja keegi ei vaadanud meid imelikult (welcome to germany!)
Et minu armsad-kallid geipoisid sellest rongkäigust täiskostüümis, st parukate ja kontsakingadega, seksikatest kleitidest rääkimata, osa võtsid, marsissime ka meie Annaga uhkelt kaasa. Väga lõbus igatahes!

pilt suvaliste roosade gaypoistega (:

Meie üllatuseks toimus samaaegselt Frankfurdis ka Itaalia nädal, mis tähendas seda, et peatänaval oli erievaid stende hea ja parema Itaalia toidu- ja joogipoolisega. Niisiis õnnestus ära proovida ka Annalisa poolt kiidetud Sprizz (Aperol + vahuvein + mulliga vesi). Nimelt on Põhja-Itaalias (Milaano regioonis) populaarne peale tööd sõpradega väike aperitiiv juua. Enamik bare pakub nö “afterworkil” sprizz kõrvale ka tasuta snäkke (: väga tore traditsioon, midagi sarnast meenub mulle ka õel aastaid tagasi Göteborgis külas käies. Eestlased võiksid ju ka midagi analoogset välja pakkuda, et ntks peale tööd õlle kõrvale kartulisalatit ja kiluleiba :D

Limburg jättis väga vahva mulje – kuigi elanike arvult on linn oluliselt Marburgist väiksem, tundus vanalinn isegi suurem ja uhkem – hästi palju sõrestikmaju ning väikeseid tänavaid-väljakuid armsate kohvikute & restoranidega. Tänu juhusele toimus tol nädalavahetusel seal veinifestival tänu millele oli linn kindlasti ka oluliselt elavam.

Iga mööda läinud päev toob mind lähemale koju naasmisele. Pakkimisega olen ka juba algust teinud…täna toimetasin sõbra Simoni abiga ca 30kg-se kasti riiete ja muu varaga DPD-kulleri kogumispunkti , 35€ on päris hea diil minu meelest, loodetavasti mu aarded ikka koduukse üles leiavad. Kastijahil sattusin suht odava kraami poodi nimega KIK ja pean tunnistama, et minu suureks üllatuseks olid sealsed teenindajad väga abivalmid – tühjendasid isegi ekstra minu jaoks suuremaid kaste (:

Tore on küll see, et Ryanair nüüd ka soodsalt Tallinnasse lendab, aga lennujaama jõudmine on alati üks peavalu :D nii ka seekord. Plaanin lennata reede varahommikul (kell 7.25) Düsseldorf-Weezest, mis nagu Frankfurt-Hahn`gi asub karup..s, aga siiski-siiski õnnestus mul leida päris hea lahendus – nimelt sõidan neljapäeva õhtul Kölni Carina juurde ja siis öösel stardin shuttlebusiga Weezesse. Kui ma võrdlen vahemaid, mida ma tihti nii möödaminnes Saksamaal reisides läbin, Eestiga, siis tegelikult on Tallinn-Tartu ikka vaid kiviga visata (: Kodus olen 5-23.08 – kes mind oma silmaga näha tahab, kirjutagu-joonistagu mulle!

Peatse kohtumiseni!

1. Millegip2rast on k6ik fotod blokitud! Eelneval sissekandel aga ei ole.. ei tea kas pildid olid liiga vallatud ?:P

2. Liis, ma ise ka paar päeva tagasi avastasin ja nüüd siis lahendasin mõistatuse - nimelt ma piirasin picasawebis piltide nähtavust ja millegipärast salvestab blogspot pilte ka sinna (nujah 1 google kõik)ja ma olin seal ka selle blogipiltide albumi ära blokkinud. nüüd peaks kõik jälle vinks-vonks olema (: