Friday, November 12, 2010

Aeg pausiks


....Ja läbi ta ongi see minu blokk. Need olid ühed produktiivsemad ja põnevamad kolm nädalat, mis mul siiani Saksamaal koolialaselt olnud on - tegin kaks huvitavat grupitööd (kõnni faaside analüüs jooksulindil video abil ja "step-down"-test) ja koostasime ühe seminari raames "Guideline`i" Continuous Passive Motion aparaadi kasutamisest põlveopi järgselt, lisaks sellele viisime terve kursusega läbi väikese uuringu (kaela liikuvuse mõõtmise usaldusväärsus goniomeetriga)





ning valmistasime posteri (nii nagu päris teaduskonverentsidele omane :) Üha enam on kõik ametis ka oma lõputöö teemaga. Ma veel oma teemat lõplikult sõnastanud ei ole, aga idee on olemas, iseasi, kas mul see ka teostada õnnestub. Nüüd, kui loengute vahel paus, tahakski erialasesse kirjandusse süveneda ja konkreetne teema välja valida, et siis kliinikumi potensiaalse juhendaja otsinguile minna...

Mis siis veel vahepeal toimunud on..Viimase 1,5 nädala märksõnadeks oleksid:

*eheda Tiramisuga maiustamine - on ikka tore kui itaallastest sõbrannad on!

*online pokkeri algõpe korterinaabrite juhendamisel

*sõbrannade Valentina ja Elena sünnipäev eelmisel reedel (kusjuures tol õhtul oli ca 13 kraadi!)



*Strassenfest der Kulturen eelmisel pühapäeval - Marburgi raekoja platsis tutvustasid erinevatest rahvustest pärit müüjad oma maa toitu. Kahjuks oli valik suht kesine. Ühtegi eestlast ka ei kohanud :D


*Sneak previw korterinaabritega - igal teisipäeva hilisõhtul on kinos Cineplex üllatusfilm, st sa ostad pileti, kuid ei tea, mis filmi vaatama lähed. Film, mida näidatakse, pole veel ametlikult Saksamaal esilinastunud. Ilmselt selle ja soodsa hinna(3.80€)tõttu on see väga populaarne. Seekord näidati saksa filmi "Der letzte schöne Herbstag". Päris hea dialoogiga oli teine - http://www.youtube.com/watch?v=H7LTwBHIWFw

*kolmapäeval käis kursarahvas mul minu armsas metsaäärses kodus külas - väga tore õhtu oli. Neljapäeval pidime kõik kella 8st 18.00ni koolis veetma. See nii tore ei olnud :D

Kirjutage-joonistage mulle ka!

1 comment:

  1. Mõtle need rumalad sakslased, kes iga päev selle bussiga sõidavad ei teagi, et nad kogu aeg tegelikult kohvipausile teel on;)

    ReplyDelete