Saturday, November 20, 2010

Pidevas muutumises


Marburgis ei saa ma vist rutiinset elu elada isegi siis, kui väga-väga tahaksin. Nädala alguses sai reaalseks minu toredate korterpoiste Christophi ja Steffeni soov leida endale uhkem elamine. Ja nii nad nüüd siis plaanivadki alates detsembrist uude koju kolida. Mis muidugi tähendab seda, et mina ja Veerle peame endale uued korterinaabrid leidma. Terve nädala olemegi "castingut" korraldanud, ruttu tahaks juba uued poisid asemele leida. Paraku ei ole aga valija rollis oluliselt parem olla kui korteriotsija rollis...nojah, eks siis varsti ole näha, kelle me lõpuks endale saame…
Mis siis veel vahepeal minu elus toimunud on…nädal möödus suhteliselt rahulikult:
• Eelmisel nädalavahetusel käisin oma kursaõdedel Giessenis külas. Poolakad on ikka nii külalislahked!






• Lõpuks ometi suutsin end Selbstlernzentrumisse vedada ja hispaania keelega jälle algust teha. Tuleval teisipäeval on plaanis minu esimene Tandem Venezuela sõbra Peteriga!
• Francescaga kokkasime mitmel korral koos – õpetas mulle õige itaalia pasta valmistamist. Eile valmistasime koos Auflauf`i (vormiroog). Väga maitsev tuli!





• Ungari tüdruk Kata tuli nädalaks Marburgi. Uuel nädalal tuleb Nisa Teneriffelt külla. Marburgis on see salapärane miski: kui ükskord siin elanud oled, tikud ikka tagasi :)
• Neljapäeval käisin Frankfurdis. Mõnus on vahelduseks suurlinna tänavatel jalutada, seal ikka toimub kogu aeg midagi. Näiteks seekord mängis üks pianist oma uhkel mustal klaveril kauneid muusikapalu. Kahju, et fotoka koju olin unustanud.

• Eile tegime Veerlega väikese peo enda kodus, külla tulid erasmuse sõbrad ja Veerle kursarahvas. Suutsime oma armsasse kööki 12 inimest sööma mahutada!




Mõned naljakad tähelepanekud veel.
Enamus sakslastest ei tea, mis asi on helkur?! Ma ei ütleks, et Saksamaal oluliselt rohkem päikesevalgust on võrreldes Eestiga. Vbl on asi paremas tänavavalgustuses ja tähelepanelikumas liikluskultuuris.

Mul oli facebookis profiilpildiks Potsataja pilt. Minu endine ühikanaaber Jan, kes õpib japanoloogiat, kirjutas selle peale mulle: "Lõpuks ometi tean ma nüüd, kes see loomake on!" Nimelt pidi Cheburashka Jaapanis ülipopp olema :D

No comments:

Post a Comment