Monday, November 1, 2010

Hilissügis Marburgi moodi

Esmakursuslastele mõeldud õhtusöögil koos itaalia sõbranna Annalisaga.

alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5534572110429937794" />


sügiseselt kaunis Marburg

alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5534571974527844978" />



Halloweeni ettevalmistused :)

Kuigi mul on hetkel blokk, on mul täna vaba päev :) Sättisime natuke tunniplaani ümber ja sebisime esmaspäeva vabaks. ehee, nii mõnus. Ka ilmad on Marburgis muutunud mõnusalt hilissügiseselt päikeseliseks. Eile käisin kodu ümbrust uudistama - loodus on nii armsalt kirju hetkel :)
Täna hommikul ületasin ennast ja läksin kella 9ks trenni - body balance`sse. Mul on lahe meestreener Volkmar ja uus kava on ka päris tore. Tobe on ainult see, et treeningplaanis aset leidvatest muudatustest saab aimu vaid koha peal nädala kava vaadates - tehnikasajand pole Physicumi veel jõudnud ja meili teel või vähemalt kodulehelt aktuaalse info saamisest võib vaid unistada. Nojah, mind täna ei häirinudki, et Wirbelsäulengymnastik (seljavõimlemine)asemel BB oli. Küll aga sattusid tundi mõned 60-aastased, kes ei jaganud ööd ega mütsi.
Esimene koolinädal on nüüd ka seljataga. Märksõnadeks regionaalanesteesia ja oppide vaatamine, pluss grupiga väikese uuringu läbi viimine. Saksa haiglate juures tegutseb Schmerzdienst (Valuteenistus), kelle ülesanneteks on peale oppi patsiente külastada ning nende valu tugevuse ja üldise enesetunde järele pärida ning vastavalt sellele ravimite doosi muuta. Hmmm, kas Eesti haiglates ka ekstra spetsialist selle jaoks on? ma väga kahtlen selles.
Liitusin ülikooli keeltekeskuse juures asuva iseõppijatekeskusega, et sundida end hispaania keele osas rohkem pingutama. Nüüd on mul õigus lisaks online-harjutustele ka koha peal filme, ajakirju lugeda...tuleb vaid kohale minna..
Salsakursustele registreerisin end ka jälle. Algul küll mõtlesin, et sellel semestril enam ei lähe, aga ei saa ma läbi salsata :)
Täna õhtul on plaanis WG-Abend: teeme majanaabritega koos süüa ja mängime lauamänge.
Varsti tahaks piparkooke küpetama hakata :D mul on juba selline jõulumeeleolu. Mandariine ajan nädal aega juba näost sisse ja küünlaid põletan ka igal õhtul.

No comments:

Post a Comment