Tuesday, December 21, 2010

Hiir nõudepesumasinas ja teisi jõulujutte

Taas nädalake kiirelt mööda läinud ning olengi otsapidi jälle Fuldas. Eelmine nädal kuulasime ja analüüsisime patsientidega läbi viidud intervjuusid ning süvenesime nati intervjuutehnikatesse. Sel nädalal tuleb siis kogu kogutud informatsioon posteriks valmistada. Täna oli mul suuline eksam : tulemuseks 1,7. Jälle sammuke puhkusele lähemal! Niisiis paar päeva veel vastu pidada ja reedel juba tulegi koju! Vähemalt ma väga loodan, et ma oma jõule sel aastal Frankfurdi lennujaamas ei veeda. Hetkel on olukord Hessenis suhtkoht talvine. Uudiseid kuulates tean, et Frankfurdi lennujaamas paljud lennud hilinevad ja mõnisada on üldse tühistatud…Eile korra Frankfurdis käies oli näha, et ka Deutsche Bahn on raskustes – Verspätungen, Verspätungen, Verpätungen…Nojah, reisitõrkekindlustust mul muidugi ei ole, seega ei jäägi muule loota, kui et ilmateate ennustus, et homsest sulaks läheb ja vihma sadama hakkab ka paika peaks….Juba nii ootan kojusõitu. Enamus minu lähedasemad sõbrad on juba pühadeks koju sõitnud, Andrea`gi pakkis täna õhtul kohvreid ja homme varahommikul sõidavad nad Janiga Zagrebisse. Ah ja, eelmisel nädalal olin ju lapsehoidja rollis. Andreal oli vaja sõita Genfi ja 10aastane Jan jäi 2 õhtuks minu hooleks. Mul oli kohe tähtis tunne, vastutus ja puha! Kontrollisin koduseid ülesandeid , õhtul ajasin magama ja hommikul äratasin, sellega põhimõtteliselt mu lapsehoidmine piirduski :D

Hiiresaaga vol 3. Eelmisel nädalal õnnestus mul seda hiirepoissi paaril korral köögis kohata, aga alati oli ta kiirem ning peitis end kusagile kapi alla prakku. Nädalavahetusel aga lõppes hiirejaht edukalt. Olin hommikul unisena nõusid masinasse panemas, kui äkki oma suureks ehmatuseks paharetti masina põhjas ringi siblimas nägin. Minu kiljumise peale tuli kööki Heiko, kes ta kinni püüdis ja metsa elama viis.

PS! Eelmine nädalal hispaania keele ülesandeid lahendades avastasin vahva uue sõna: „pajarito“ [loe: paharito], mis tõlkes tähendab linnukest, aga mulle assotsieerub sõnaga „paharet“

Reede õhtu kodus. Eelmisel reedel korraldasime ühiselt oma majaelanikega (st mina , Veerle, Matthias ja Heiko) oma esimese ühise WG-Abend`i. Kõige pealt oli meil kohtumine majaomaniku Werneri ja tema pojaga (kelle me tema ametliku oleku pärast isekeskis Anwalt`iks – eesti keeli juristiks ristisime). Lõpuks ometi on mul olemas üürileping! Paraku otsustasid omanikud meil üüri nati tõsta, st ca 10€ kuus per nägu. Nujah vähemalt võitlesime vastutasuks välja paar majasisest hooldustööd .

Kui ametlik osa lõppenud, siis jätkasime ühise kokkamisega. Algselt oli meil plaan, et läheme kõik koos poodi, aga kuna omanikuga kohtumine venis oodatust pikemaks ja kõhud olid ka juba kõigil parajalt tühjad, kraapisime külmkapist kõik oma jäänused kokku ja valmistasime ülimaitsva vormiroa käepärastest materjalidest. Peale maitsvat õhtusööki läks suur piparkookide küpsetamine lahti. Olin paar päeva varem piparkoogitaigna valmis meisterdanud ja loovtöö võis alata. See oli kõigi 3 jaoks elus esimene kord piparkooke kui selliseid, mida mina kodusest Eestist tean, küpsetad. Kuna meil ühtegi piparkoogivormi majas ei leidunud, siis tulid kasutusele alternatiivsed meetodid nagu näiteks viinapitsid ja noaga eksperimenteerimine. Tulemus oli üllatavalt lahe ja nalja nabani! Õhtu krooniks vaatasime veel ühiselt filmi. Väga kihvt! Poistel on majaga suured plaanid. Matthias tahab ehitada töötoa köögi kõrval asuvasse kambrisse ning lubas mulle ja Veerlele, kes me mõlemad hetkel vaid matratsi peal magame, voodid meistedada. Põnev!

Saksamaa on minu jaoks kohati nii vastuoluline maa. Näiteks üldiselt on sakslased ju ka pigem sellised kinnised ning igaüht endale külla ei kutsu, aga ülikoolilinnades on levinud nö „avalikud korteri/majapeod“. Enamasti näeb üks selline pidu välja nii, et majas, kus korterites elavad tudengid, korraldavad nö avatud uste öö, kus igal ühel on võimalus sisse astuda ning peost osa saada. Eelmisel laupäeval oli kohe päris mitu sellist ühel ööl. Esimesele peole sattusin sõbranna kaudu, kes antud majas elas, tahtsin ka teist pidu kaema minna, aga see oli juba nii üle rahvastatud (info sellistest üritustest levib väga kiiresti) ja inimesi enam sisse ei lastud. Kuulu järgi oli see teine pidu üle linna tuntud. Mu majanaabril õnnestus sisse saada ja ta rääkis, et seal oli igal korrusel mänginud dj ja rahvast nagu murdu. Kõlab põnevalt, aga siiski mulle ei mahu pähe, mille krdi pärast peaksin ma midagi sellist oma kodus korraldama?! Okei, vbl magamistubade uksed olid suletud, aga köök, elutuba etc kuuluvad ju ka kodu juurde……

No comments:

Post a Comment