Monday, February 28, 2011

Kuidas sisustada vaba aega Marburgis ehk igasugu uitmõtteid

1. kokkamine
Vabariigi aastapäeval läksin kindla peale välja ja ahjuga võitlema ei hakanud. Tegin hoopis vana head küpsisekooki. Alice, keda mul korraks Frankfurdis kohata õnnestus, tõi mulle paar pakki teeküpsiseid. Aitäh! Sõpradele igatahes maitses, itaalia sõbrants ristis koogi estonian tiramisuks.
Teiseks lihtsaks ja maitsvaks toiduks, mida Saksamaal armastama olen hakanud, on spinat. Siin müüakse seda sügavkülmutatult ja hinnapoolest soodne. Pastaga täitsa nämma.



Üks kord muna keetes juhtus vahva lugu, nimelt kooris too end juba kastrulis ise paljaks.




Selle aasta esimesed maasikad. Otse Hispaaniast. 250g 0,69 eurtsi eest. Päris hea diil. maitse oli ka isegi täitsa maasika moodi :)


2. minna kirbuturule



Tänu korterinaaber Heikole ja tema tüdruksõber Lea`le sattusin laupäeval kirbukale. Jõudsime küll nati hilja kohale, seega palju paremat kraami oli ilmselt juba ära äritud, aga kaks aaret siiski leidsin: käekoti ja sõrmuse.








Ah ja, siin ka pilt kleidist, mille londoni second handist soetasin.




3. käia kinos. Eile st pühapäeval jõudsin Polli vaatama. Nii lahe oli eesti keelt suurelt ekraanilt kuulda. Minu üllatuseks aga eestikeelseid fraase ära ei tõlgitudki. Osa venekeelset teksti samuti mitte. Mu sakslasest sõber oli kohati päris nõutu, eks ma siis natuke tõlkisin. Uhke tunne oli sellise tõsiselt hea filmi üle.




Üks film, mida ma kindlasti veel vaatama tahaks jõuda on „Dschungelkind“ (Džunglilaps). See on üks uus saksa film, miks ta mulle aga üldse silma jäi, oli nimelt seepärast, et reklaampostil olev pilt peategelasest meenutab mulle nii Evelin Pange.





My blueberry nights on ka üks väga armas film…ja väga mõnus soundtrack. http://www.youtube.com/watch?v=4cCupTpjjfo

4. kujundada kodu
Peale poolt aastat oma uues kodus elades jõudsin lõpuks omadega nii kaugele, et kardinad üles sain pandud. Siinjuures pean suure aitäh ütlema Agnieszkale – ta on ikka tõeline meistrimees.



5. tekitada bassein vannituppa
Ma teadsin, et ju see ükskord nii juhtub. Ühe korra olen pesu juba ilma pesuvahendita pesnud, nüüd siis oli aeg jätta voolik vanni pistmata :D




elu on lill! näiteks nagu paiseleht, pildil selle aasta esimene :P

1 comment: