Friday, February 4, 2011

Muljeid ja meenutusi kodust

Nagu mu eelmisest sissekandest aru võis saada, oli mul viimastel nädalatel nii kohutavalt kiire. Sellepärast oli ka blogi mul täielikult unarusse jäetud. Teel Eestis Saksamaale panin kirja mõned muljed, mida ma siinkohal jagada tahan:

Tänu Eurole üleminekule on mul väga hea hindu Saksamaaga võrrelda. Toidukaubad on Eestis juba täiesti samas hinnas. Veinid (ka hõõgvein) ning juustud Saksamaal hoopis odavamad, riietest rääkimata. Kusjuures sakslaste keskmine palk jääb pigem 1500 ja 2000 € vahele, Eestis jääb keskmine netokuupalk ca 700€ kanti.

Suur lumehulk oli lahe pühade ajal, aga peale sula tekkinud jääväljad olid ikka üks paras nuhtlus Eestis. Põlv õnnestus ka kodu lähedal katki kukkuda, siiamaani paraneb :S Suur oli minu rõõm, kui Saksamaale jõudes mind lume ja külma asemel +13 kraadi sooja ootas. Nojah, nüüd vahepeal on siin ka muidugi lund jälle olnud, aga natuke on kevade lõhna juba õhus!

Kommipood Viru keskuses – hästi rõõmsameelne teenindus, poest olen alati lahkunud positiivse emotsiooniga, oma osa mängivad muidugi lahtiselt müüdavad Komeedi kommid! Vana hea Kalevi klassika!


Endise töökoha Viimsi spa uuenduskuur – sauna- ja wellness osa on täitsa lahe. Endiselt jagub veel vanu töötajaid, kes mind mäletavad. Ja endised kliendidki. Hästi soe tunne :)


Muidugi kõige suurem rõõm oli näha kalleid sõpru ja olla tunnistajaks, et nende elu läheb kenasti: kes kasvatab pisiperet, kes teeb karjääri, kes kujundab kodu… veel täiesti teine maailm hetkel minu jaoks.

No comments:

Post a Comment