Wednesday, June 9, 2010

Elu on lill




Kõlgutan jalakesi oma koduakna äärel ja naudin sooja suveilma. Palavad ilmad on Marburgis kestnud juba üle nädala ja lõpuks ometi saan seda täiel rinnal nautida. Nimelt lõppes eelmise reedega mu blokk ja esmaspäeval oli suuline eksam. Eksam nägi välja järmiselt: olime jagatud kolmestesse gruppidesse. Iga grupiliige sai ühe ja sama inglisekeelse teadusliku artikli. Seejärel jagati meid kõiki kolme eri ruumidesse ja anti 1h aega materjal läbi töötada. Sellele järgnes suuline küsimustele vastamine 3liikmelise komisjoni ees. Küsimused olid üldiselt artikli sisu kohta, aga ka spetsiifilisemalt biostatistika vallas. Peale minu vastasid samaaegselt eksamit ka 2 poolatarist kursaõde. Eksam ei olnud just kergete killast, sest artikkel oli suhteliselt keeruliselt kirjutatud ja statistilised arvutused olid sellised, mida me loengus väga põhjalikult käsitlenud ei olnud. Seda suurem oli minu üllatus, kui kuulsin, et minu teadmisi hinnati kõrgeima võimaliku hindega - "1" ! Nüüdseks olen saanud ka teise kirjaliku eksami tulemuse: 2,7. Seega hetkel olen kõik oma eksamid edukalt sooritanud ja seda isegi üle kursuse keskmise tulemusega:) Niisiis arvan, et olen igati ära teeninud väikese puhkuse. Kooli mul nüüd järgmised 3nädalat ei ole ja kuigi pean juuli alguseks kirjutama ühe kodutöö, plaanin esimese nädala võtta vabalt. Täna tegingi sellega juba algust: vaatasin Lahni ääres tudengite võistlusi paadis teineteise pikali lükkamisel. Seejärel laotasin oma pleedi vanasse botaanikaaeda ja alustasin Khaled Hosseini "Tuhat hiilgavat päikest" saksa keeles lugemist. Koduteel avastasin Rossmannist rohelise tee, mida seni olen joonud vaid Tallinna Vapianos ja minu suureks rõõmuks maksis see vaid 1€. Rääkides hindadest, on Saksas võimalik vägagi soodsalt eluks vajalikku kraami hankida. Näiteks üleeile käisin poes ja ostsin endale meigieemaldi, 2xšampooni, nõudepesuvahendi ja maksin nende eest veidi üle 4€ (ca 60kr)!
Minu jaapanlasest ühikanaaber Yu üllatas mind meeldivalt. Ta käis nimelt sõpradega Poolas trippimas ja tõi siis meile väikesed kingid kaasa. Teised said poola õlut, aga kuna Yu teadis, et mina õlut (endiselt) ei joo, tõi ta mulle poola kummikomme :)
Raquelil tulid täna hispaania sõbrannad külla, mis tähendab, et õhtul hakkame isetehtud Sangriat jooma ja seejärel läheme Nachtsaloni salsa peole :) ELU ON LILL!

No comments:

Post a Comment