Tuesday, May 31, 2011

Kultuurne elu



Reedel-laupäeval toimuski Soliparty ehk väike festival minu aias (!). Ilm oli küll kahjuks tsipa jahe, aga üritus ise täitsa tore. Mina viibisin peol terve reede ja minu suureks rõõmuks olid külalised kõik rahumeelsed-sõbralikud ning seega ka minu hirm, et mis majast peale nädalavahetus järgi jääb, asjatu. Reedel algas üritus poetry slam`ga ehk siis oli soovijatel võimalus laval oma kirjatükke ette lugeda, kusjuures Matze (minu naabripoiss) ja tema bänd tegid spontaanselt backroundi.



Õhuhämaruses andis Matze bänd Trinnitus pisikese aga kihvti jazzkontserdi: Matze klaveril, teine tüüp löökpillidel ning kolmas kontrabassil.



Ka politsei käis korra asja kaemas, aga nad suhtusid olukorda väga chillilt – soovisid meile veel head pidugi (:

Laupäeval ma koduse peo juures ei olnudki, sest nimelt kell 15.00 läksin vaatama Marburgi tantsukooli kontserti – see oli 2,5tunnine show, mille raames esitasid erinevad tantsugrupid moderni, balletti, steppi, flamencot etc; nende seas pisimad tantsijad kõigest 4aastased. Nii soe tunne tekkis, sest vanad head Eesti Tantsuagentuuri-ajad tulid meelde (:



Lisaks sellele toimus nädalavahetusel Hafenfest (sadamafestival), mis kujutab endast erinevaid kontserte Mensa treppide juurde Lahni jõe kaldale ehitatud laval ja muidugi iga festivali juurde kuuluvat siginat-saginat, toidutelke, minilõbustusparki etc. Sellel aastal elasin kaasa ReCartney`le – biitlite coverbänd ja Jaya the Cat`muusikale. Viimased olid eriti chillid. Nad miksivad reggaed , ska ja punkrokiga…

http://www.youtube.com/watch?v=YW5GuEJiPcA

http://www.youtube.com/watch?v=q1NJhjvaOEA&feature=related




Üritus oli kõigile tasuta, oma kaasavõetud veini võis koha peal muusika kõrvale nautida ning tualetis sai käia kinoruumides. Sellistel õhtutel ma lihtsalt armastan Marburgi!

Üritusele panid ilusa punkti tuletantsijad.



Eile sõitsin Aga juurde Giessenisse, et aidata tal küpsetada vastlakukleid (!). Nimelt osutusid minu vastlapäevaks meisterdatud elu esimesed saiakesed suureks hitiks. Niisiis otsustasingi Agale uue laadungi küpsetada, sest ta sõitis täna Poola ema juubelit tähistama.

Täna käisin Heleniga Uni-Kinos (st audikas) tasuta filmi vaatamas. Filmrissi tänaseks filmiks oli facebookifilm „the social network“. Huvitavalt tehtud, aga no ikka dialoogi oli palju ja kohati rääkisid näitlejad ikka väga kiirelt. Üldiselt ei ole mul saksa keeles filmide vaatamine probleem, aga täna küll tundsin, et jutt muudkui jooksis, aga kuna huulilt kaasa lugeda ei saanud, siis kohati jäi osa dialoogi arusaamatuks. Kellel võimalust, soovitan vaadata.

Ahjaa üks tore uudis veel - Marburgis on avatud uus ja väga lahe söögikoht „Salädchen“, kus kõigest 2,90€ eest saab lehtsalatist pluss viiest enda valitud komponendist tellida salati, mis sinu slime all kokku segatakse, lisaks veel brötchen (saiake). Atmosfäär oli väga mõnus, rootsi stiilis kujundusega. Ma väga loodan, et seoses kolibakteripaanikaga selle armsa ja innovatiivse paiga edu ei kahane.

No comments:

Post a Comment